Bune practici in managementul serviciilor de depozitare

Bune practici in managementul serviciilor de depozitare

Eficienta in abordarea integrata a serviciilor de logistica, inclusiv de depozitare, este reprezentata de un management eficient pe care noi, la HOPI Romania, il analizam din trei puncte de vedere esentiale: managementul spatiilor de depozitare, managementul comunicarii interne si externe (catre parteneri) si managementul transportului - toate acestea, avand la baza cele mai actuale tehnologii in domeniu.

Astfel, in cadrul HOPI, toate operatiunile se efectueaza prin scanare utilizand o aplicatie software WMS (dezvoltata de SAP) in care gestiunea este organizata pe loturi si date de expirare, astfel incat se elimina posibilitatea erorii umane. Operam dupa principiile FIFO, FEFO, LEFO, conform cerintelor clientilor; toate operatiunile in depozit utilizeaza scannere wireless.

HOPI, alaturi de partenerii din Romania si diverse locatii din Europa, asigura toate operatiunile de depozitare, incepand de la receptia marfii, manipulare, depozitare, pana la livrare. Misiunea noastra este sa oferim cele mai bune solutii personalizate de depozitare si sa livram solutii complete pentru lanturile de aprovizionare si vanzare adaptate nevoilor individuale ale clientilor nostri.

Am sintetizat mai jos cateva dintre bunele practici in abordarea serviciilor de depozitare carora noi le acordam intreaga atentie de-a lungul intregului flux de operatiuni.

­­Bune practici in managementul serviciilor de depozitare:

1. Alocarea suficienta a spatiilor de depozitare (slotting) si impartirea pe zone a depozitului, in functie de tipologia produselor depozitate si a comenzilor (temperatura, compozitia chimica a produselor, viteza de rotatie a marfii, volum, greutate, numarul liniilor de comanda, unitatea de livrare).

2. Cunoasterea si localizarea in timp real a produselor in depozit si acuratetea stocului fizic fara oprirea activitatii depozitului.

3. Managementul eficient al proceselor inbound.

4. Confirmarea tranzactiilor si comunicarea proceselor interne si externe, catre terti si parteneri, prin folosira codurilor de bare, RFID si a terminalelor mobile.

5. Selectia corecta a metodei de colectare (picking).

6. Managementul automat al evenimentelor (event management) pentru a putea comunica intern si extern, catre terti, atunci cand are loc un eveniment - de exemplu, reaprovizionarea zonei de picking.

7. Reducerea timpilor si a cheltuielilor de stocare pentru realizarea operatiunilor de cross-docking.

8. Corelarea proceselor de picking si expeditie pentru livrarea la timp a comenzilor.

Cu o experienta de peste 25 de ani in serviciile de logistica, industria alimentara si agricultura, HOPI Holding ofera clientilor si partenerilor sai din Europa Centrala si de Est, inclusiv Romania, solutii logistice profesionale complete, de la transport pentru orice regim de cantitate si temperatura pentru segmentul FMCG, livrare FTL, LTL, servicii de depozitare complete, pana la coordonare si manipulare de marfuri, solutii de depozitare, management si administrare de stocuri realizate prin sisteme de lucru performante.

Aflati mai multe detalii despre serviciile noastre de depozitare si cereti-ne o oferta.

Job Offer

all job offers

There is no any job offer for this distribution center at this moment.

Why choose HOPI?

Our strength is: our high customer focus
and our satisfied employees.

more about HOPI
Central European coverage
Stability, flexibility and security
Fair employer
Quality customer care
Increasing efficiency
Supporting human potential

Companies
that trust us

Selected references
P&G Dalli Fater Mars DS Smith Canpack Azur